الأربعاء , 29 مايو 2024

بوتن يكتشف انفاق تبدأ من أرض أوكرانيا وتتوغل الى عده دول اوروبيه أنفاق هدفها تجاره الأطفال والمخدرات واخطر تجاره بتتم فيها هى تجاره (( الادرينوكورم )).

✍️ للتدبر وسيبك من فضيحه اكتشاف روسيا برنامج أسلحة نووي جديد وأسلحة بيولوجية في أوكرانيا وكان هذا هو الهدف الأساسي للقيصر لأن حدود دولته هدف قومي ،، أجود وخد دي غالبا الفضيحه الكبرى هتكون فى العاصمه كييف قريبا
✌️ لما روسيا تكتشف وتعلن عن(( الانفاق )) ايوه زى ما قرأتها كده أنفاق تبدأ من أرض أوكرانيا وتتوغل الى عده دول اوروبيه أنفاق هدفها تجاره الأطفال والمخدرات واخطر تجاره بتتم فيها هى تجاره (( الادرينوكورم )).
???? وعشان كده الغرب واقف بقوه مع أوكرانيا عن طريق العقوبات الاقتصاديه المتلاحقه اللى هتأثر عليهم ذات نفسهم وهما عارفين بس بيحاولوا يمنعوا الفضيحه ولولا قوه روسيا ال كانوا مخططين يدمروها كان زمانهم كلهم بربطه المعرضين واقفين بمعداتهم العسكريه على حدود روسيا عشان يمنعوا ظهور حقيقتهم أمام العالم.
الايام الجايه هتبين سبب اختفاء الاف الأطفال حول العالم وخاصه من دول افريقيا الغلبانه و احب اقول لقيصر روسيا من هذا المنبر بالصفحة المتواضعة عدونا وعدودكم” واحد ” و تحيـا مــ????????ـصــ????ـر

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *